Forum Wszystko Na Temat Parkour Strona Gwna
FAQ Profil Szukaj Uytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomoci

Rejestracja Zaloguj
Galerie

Hej, miałam robione fotoodmładzanie aparatem z technologi
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Wszystko Na Temat Parkour > Pocztkujcy

Autor Wiadomo
Juukla
Traucer Mistrz



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 698
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Hej, miałam robione fotoodmładzanie aparatem z technologi    

Na poczatku psychiatra przepisała mi pramolan-działał krótkotrwale,bo po dwóch miesiącach nie działał na mnie wcale.
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze o pomoc mieszkam w duisburgu mam wlasna firme ale nie jestem ubezpieczony jest teraz ze mna kobieta ktora jest w ciazy gdzie sie ubezpieczyc by ona mogla z tego korzystac albo moze ktos zna namiar na ginekologa w duisburgu ktory by mi powiedzial co i jak mam zrobic prosze pomozcie Nie miałam pojęcia, co mam z nimi zrobić, dlatego je po swojemu prostowałam.
Jedyny minus to jezeli pani pracuje to 2 dni wolnego musi byc, bo kurs trwa dwa dni, szczegolly podam osobiscie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma co liczyć, że fryzjer zrobi cud na głowie w trakcie jak my będziemy siedzieć z zamkniętymi oczami albo czytać gazetę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dla mnie Grzegorza z Expander . [link widoczny dla zalogowanych] no nie wieże;/
czy po 10 dniach jest szansa na zobaczenie efektow??? Cóż ważne są oczywiście układziki -i no cóż dobre (czasem bezpośrednie stosunki z lekarzami /ordynatorami -to tajemnica poliszynela .ale młode panny z polożnictwa wiedzcie i to .. itd... Weszłam na ta stronke i nic sie nie otwiera mnie właśnie interesuje kurs w Wawie wiec ten Matrix by mi odpowiadał . Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Bo na przykład jesli mąz był niedojrzały emocjonalnie do obowiązku małżeńskiego za pierwszym razem, to nie będzie też dojrzały za drugim razem. Generalnie chciałam podejść do tematu stwierdzenia nieważności małżeństwa tak sobie. Dziewczyny mam pytanie!!! kilka dni po tym w okolicy mojego uda opjawiło sie małe wzgrubienie- czy może to być ciąza pozamaciczna? Jeśli bardzo ci to przeszkadza: Efekty widziałam już po pierwszym zabiegu. Pan doktor zaproponował mi mało inwazyjne rozwiązanie, tańsze od proponowanych gdzie indziej, a w dodatku efekt był dokładnie taki, jaki chciałam!)
ja też mam loczki
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest w tym wielkie ryzyko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Między mną i moją siostrą są 3 lata różnicy i to zawsze było poważnie odczuwalne, dopiero teraz jak jesteśmy dorosłe to wszystko się ustabilizowało.
[link widoczny dla zalogowanych]
Niektóre Panie będę wyjątkowo miło wspominać, niestety nie znam nawet ich imion żeby napisać jaka jestem wdzięczna i podziękować za wszystko co zrobiły!
[link widoczny dla zalogowanych]
..Prawdziwy relax podczas ponad pólgodzinnego masażu skóry głowy z równoczesnym wmasowywaniem w pasma włosów nawilżającej ampułki.
W ksiazkach Malachowa sa zupelnie inne informacje niz w ksiazce Tombaka Nie znajdziesz tych samych tematow.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomylka jakich wile.
[link widoczny dla zalogowanych]
chciałabym jeszcze kiedyś tam pojechać...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak, pewnie autorka jest tobie nie zmiernie wdzięczna za to, że krzewisz mądrość i świetne topici na tym forum ...

no ale kto Ci kaze czekac?? [link widoczny dla zalogowanych] ok.60-70zl
Ja mam 2tygodnie dopiero A poza tym dziurka w pępku zarasta i nie jest bardzo widoczna a ile lat miałyście jak sobioe zrobiłyscie dziurke w pepku??? jedni złe,drudzy dobre, tak jak z kazdym narodem bywa. juz sobie wyobrazam jaka jestes partaczka fUSZERKA - zwłaszcza przy przedłużaniu rzęs. A, za pierwszym razem laser usuwa 30-40 %, bo inne śpią, włosy nie orsnaw jednakowym tempie. [link widoczny dla zalogowanych]
ja mialam gynalgin ale nie ale niestety mialam taki problem z aplikacja ze zadnej tabletki nie zuzylam. Uciekałyśmy naj najszybciej się dało , Żałuję tylko że nie spytałam o imię pani fryzjerki... Ja tez pozbyłem się maścią . Na klatce zamontują czujniki, kontrolujące pracę jej serca, a na ramieniu umieszczą mankiet do mierzenia ćiśnienia oraz wenflon (cewnik dożylny), by móc w każdej chwili podać przyszłej mamie leki. Podobno gdy torbiel pęknie to jest okropny ból. Czy to mozliwe, ze ciaza jednak??? ZACZĘŁAM OD WZMOCNIENIA ICH CEBULEK ..POLECAM TABLETKI VITAPIL(DOSTĘPNY W APTECE ZA OK 40 ZŁ)-- JAK DLA MNIE REWELACJA...
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbierałam się dol fryzjera chyba od miesiąca...Miałam mnóstwo obaw, komu powierzyć moje włoski W końcu zdecydowałam się na Camille.
Meridia 15,chyba zrobie sobie przerwe i sprubuje jeszcze raz bo pocztki były niezłe,a szkoda kase wyrzucić w błoto
Midge Ure
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Santana, jestem wegetarianką więc w sumie nie muszę się przygotowywać...
To prawada.Potencjalnym zagrozeniem jest oosba w tym zawodzie przedewszystkim ktora ko...cha ten zawod...angazuje sie cala soba i czuje ekscytacje bez wzgledu czy robi trwala...czy kladzie kolor czy strzyze..nawet jesli nierobi tego perfekt to ludzie czuja ze sie stara i wklada serce....no i mam dowod na to ze w niektorych miejscach nawet jak cos robisz fajnie to i tak ci powiedza ze zle...ze jak to po kursie masz byc dobra fryzjerka.a ja uwazam ze zamiast tak gadac dobrze byloby gdyby dali takiej fryzjerce kogos kto by ja szlifowal i naprowadzal na dokladnosc a praktyka robi swoje.Moj kurs byl okey...tyle ze malo miejsca na strzyzenie a jest ono bardzo wazne choc widzialam fryzjerki ze stazekm kilkuletnim ktore tna niedokladnie....jak widac nawet po latach mozna sciemniac
[link widoczny dla zalogowanych]
Na dodatek pani zupełnie zlekceważyła że to wygląda jak pół d**y za krzaka i są róne kolory na głowie, zupełnie nie podcieła włosów i za samą usługę nieudanego farbowania wystawiła rachunek 200 PLN!!!
wiesz co to znaczy szczupła sylwetka?

Jessica Simpson,Scarlett Johanson,Sienna Miller,Reese Witherspoon,Keira Knightley(zeby było śmieszniej to nie kojarze z filmów)ale natknęłam się już chyba na 100 wzmianek no i zdjęcia tych aktorek w różnych gazetach,ale chodzi mi o to ,że wszystkie może są i ładne ale mają takie mało charakterystyczne,no wręcz nierozpoznawalne dla mnie twarze,siedziałaby jedna z drugą obok przy stoliku a ja bym się nie kapneła ,ze już 100 razy ją widziałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
W soboty i niedzielę dzwonię godzinami do Polski juz od 5 miesięcy. Porozmawiać na spokojnie i zdecydować czy warto zaufać temu fryzjerowi i czy potrafi coś sensownego doradzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zamiast za operacje weż się lepiej za intensywne ćwiczenia i stosuj do tego odpowiednią dietę,poprzez chćby same brzuszki (100 dziennie) po roku będziesz miała piękną rzeżbę brzucha.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj włożyłam sukienkę w rozm.

Myslalam, ze po porodzie, jak bede miala luzniejsza pochwe seks sie wydluzy z wiadomych wzgledow. [link widoczny dla zalogowanych] Mój metabolizm poprawił się napewno o 30% a to dużo w przypadku kobiety około 30-tki a jak powszechnie wiadomo po 25 roku życia metabolizm obniża się z roku na rok i więcej mamy zaokrągleń więc napewno polecam.
Po pierwszym dniu pracy mogę stwierdzić, że nie było tak źle To troche w ciula zrobil ta Anete Hej [link widoczny dla zalogowanych] do napisania [link widoczny dla zalogowanych]
Zrobila to naprawde dobrze...tylko trzeba duzo o nie dbac...codziennie myc i stosowac przerozne odzywki poniewaz bez tego sa matowe...normalnie tak jak u lalek Barbie. Wiąże się to z szybkim przechodzeniem złogów i toksyn z tkanek do krwi. nic trudnego ..dzieki temu wycwiczylam sobie silna wole( jest ona baardzo wazna przy odchudzaniu -i naprawde mozna ja wyrabiac) tak jak kiedys nie umialam nie zjesc na raz calej czekolady - teraz zjadam 2 kostki i wiecie co,on jest jakis magiczny,jest miedzy nami jakas niesamowita nitka,mailujemy do siebie, potrafimy przegadac cale noce(nie tylko mailami), a najlepsze jest to ze wcale nie koniecznie musze sie z kim kochac...niby jest na boskiej smyczy (jak tamtem ) ale z tym czuje nieomal intymny kontakt z kazdym usmiechem...czasem nic do siebie nie mowimy tylko sie usmiechamy, patrzymy,studiujemy nasze twarze...i to wystarcza Zdarzalo mi sie kilka razy miesieczne opoznienie w okresie, albo ze trwal 2 dni mimo iz przewaznie 4-5 . Wystarczy że się wystepuję potem 1h na aerobicu Pozatym żadnej przyjemności nie sprawia mi bieganie pod \góre\ i dyszenie na urządzeniu Ciekawa jestem jak sobie z tym poradzicie????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
handlowej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] podnie_sztruksowe_dziewczece_18_23_m_ce.html
[link widoczny dla zalogowanych]
pozno.ja wyjezdzam co roku i za praca na lato chodze juz od stycznia. Tola78 można zamienić wołowinę na kurczaka ale jeszcze lepiej na indyka, indyk w przeciwieństwie do kurczaka ma mniejszy indeks glikemiczny.
tez uwazam, ze Foremniak NIE MA w ogole urody, wiec nie rozumiem zachwytow nad nia!
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ta moja załamka wtedy - wszystko zaczęło się mi wymykać z rąk...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hehehh fajnie byłoby się spotkać na karmi...ciekawie byśmy wyglądały wszystkie z okazałymi brzuszkami [link widoczny dla zalogowanych] Fryzjerka najlepiej początkująca, która nabierze u nas doświadczenia na profesjonalnych modelkach i zbuduje sobie portfolio.
Jak długo trzeba czekać od nałożenia ciemnej farby żeby robić jakieś zabiegi dekoloryzacji? najwygodniej marudzic ze sie nie ma czasu i pieniedzy na pielegnacje swojego ciala ;;; Ja mam 2 bluzy ich firmy, prane były już wieeele razy, a nadal wyglądają bardzo dobrze. Chcę zacząć głodówkę, bo jak dla mnie jest to dobry wstęp do rozpoczęcia nowego życia, tzw. A RACZEJ POWIEDZIAŁABYM, ŻE KOLOR STAJE SIĘ INTENSYWNIEJSZY, PO TRZECIE NA POCZĄTKU MOŻE WAM WYPAŚĆ WIĘCEJ WŁOSÓW PRZY MYCIU..BO OLEJ WYRZUCI WŁOSY OSŁABIONE I ZNISZCZONE- ALE BEZ OBAW NIE ZOSTANIECIE ŁYSE. [link widoczny dla zalogowanych]
A czescie jjestem na tym forum, zajżyj: Bella z jakiego jestes województwa i jesli moge zapytac jaki wiek? Hej,na mnie niestety ta poduszka nie działa,śpię w nocy 2-4 godziny i to z przerwami,ciężko oddychać a Marcelek kopie jak oszalaly.upał też dokucza ale wychodzę rano i późnym popołudniem z dziećmi.w dzień jest w domu chłodno.wczoraj byłam z nimi w sali zabaw,rewelacyjnie same sie bawiły w basenie z kulkami,skakaly na zamku dmuchanym i na wielu innych urzadzenich.przesiedzialam całą godzinę przy stoliku a one szalaly i nie chciały wyjść.później wrzuce zdjęcia na maila. Do Poznania za daleko troszku Moze na starość jak będę bogata i próżna to sobie strzelę usteczka jak Angelina Jolie dla poprawy nastroju, a teraz nie bede się stresować wywalając ciezko zarobione pieniedze na zabieg po którym usta nie zmienią objętości. A ty poprostu sprobuj - \lepiej sprobowac nawet gdybys miala zalowac ze sprobowalas, niz nie probowac i zalowac ze sie nie sprobowalas\. oczywiście za pierwszym razem może coś pobolewać !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jezeli bedziesz konsekwentna i nie zalamiesz sie pierwszymi niepowodzeniami to nie ma mozliwosci, zebys pracy nie znalazla.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale to sie chyba wiaze z podwojna praca - na dwa etaty ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Post Czw 17:40, 10 Kwi 2014
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Nie 10:28, 18 Lis 2018
  Wywietl posty z ostatnich:      


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin